péntek, április 12, 2024

Swing, Felhúzás, Húzonc, Lépcső, Wrist

Tartja magát a kora nyári meleg, ma már 18 fok volt. Melós nap, de este ismét kimentem edzeni, mert szombaton irány Orbánisztán és most nem tudom mikor tudok újból edzeni menni:

  • Swingek + Lépcsőzés: 10 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat
  • Felhúzás (horogfogás): 5x(60kg, 100kg, 130kg, 160kg, 180kg, 200kg), 3x3x220kg, a végén még (amennyi megy)x180kg
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 6x5 (háromféle fogással), a húzoncok után 2x20 lépcső kettesével, ebből három sorozatban 2x@20 és három sorozatban 2x@24
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@40 + @36), két sorozat (9-es magasság)
  • Függeszkedés: egykezes 1 perc - 1 perc
  • Lábemelés függeszkedve: 2x(minden percben 15 ismétlés)
  • Hídtartás: 2x1 perc, fél perc pihivel
  • Szauna: melegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezető swing-lépcső párosban feleztem a swingeket. Tegnap elmaradt a felhúzás, ma azért sort kerítettem rá, 220kg-is léptem fel, abból volt 3x3, majd 180kg-mal egy nagyobb mennyiség. Most 12 ismétlésig jutottam (ezek nem pattintós ismétlések, hanem lent megállítottak), akkor éreztem, hogy akkor máról ennyi :-).
Húzódzkodás volt a második gyakorlat, de csak saját testsúllyal (a felhúzás után elég is volt), de mellé lépcsős cipelés. Itt végre éreztem a kraftot a két @24-es golyóra, simán mentem vele három sorozatot.
A végén fogáserő, függés és egy mini hasprogram. A szauna holnap nyit, így ma még a melegvizben punnyadtam edzés után. Amúgy jó ez is, csak ne kelljen hazamenni utána, annyira elfáraszt.
A szaunát csak bő egy hét múlva tudom megnézni, hogy újítottak-e valamit, vagy csak sima karbantartás volt. Akkor jövünk vissza.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: