hétfő, február 07, 2011

Erő és Tömeg Farmerben

Kora délelőtti edzés. Reggelre kissé éreztem a torkomat (hála a majdnem jeges uszodának), így a snatch-swing felejtős, bár az edzés végi Panel-Farmer sem volt piskóta:
  1. Bemelegítés

  2. C&P+TPU: 3x[(1-1)x@48 + 1x(+@40)]
  3. (C&P+TPU) Létra: 3x(1-2-3)x[@44 + (+@32)]

  4. Mennyiségi részecske: 3 kör, @40, körön belül nincs megállás, a körök közt 2 perc pihi:
      Padlónyomás 10-10
      Köteles bicepsz 10
      Egykezes evezés 10-10
      Guggolás 10, a golyót két kézzel a test előtt tartva

  5. Panel-Farmer: 3x(le=90lépcső + 30mp pihi + fel=90lépcső + 60mp pihi)x(@32-@32), azaz a 4 emeletről a pincébe, majd vissza

  6. SMR, lógás a húzódzkodón
Mivel a létrák elő besuvasztottam egy kis maximálishoz közeli melót, így csak 3 létra volt.
Az erő rész után következett egy kis „gyúrjunk a golyókkal” (most végig @40-nel), majd a Panel-Farmer.
Bizony, van nálunk pince is, így most már egy menet 10 hosszt, azaz 90 lépcsőt jelent lefelé, majd ugyanennyit felfelé. A pihenőidőn fent kurtítottam, 1 percre raktam, lent maradt a fél perc.
Brutális volt: a harmadik kör végén (fent) pulzusmérés: 10mp alatt 31-et számoltam, de lehet volt több is, mert annyira lihegtem. Ez bizony 180/perc feletti szám. Asszem ez elég is egy magamfajta jóllakott óvodásnak.

Holnap GHRS-nap és kedd.

Nincsenek megjegyzések: