hétfő, február 21, 2011

Erő és Snatch

A tegnapi Palace még ma reggel is meglátszott: totál mosogatórongyként ébredtem. De aztán helyre billentem (ebben segített azért 200mg koffein is).

A Létrák helyett ma erő, majd egy 5 perces snatch:
  1. Bemelegítés

  2. C&P + TPU: kényelmes 2-3 perces pihikkel
      (5-5)x@16 + 5
      (5-5)x@24 + 5x(+@8)
      (5-5)x@32 + 5x(+@16)
      (2-2)x@40 + 2x(+@24)
      (2-2)x@44 + 2x(+@32)
      5x[(1-1)x@48 + 1x(+@40)]

  3. Snatch: 5x[percenként (10-10)@32, a perc többi része pihenő], összesen 100x@32 öt perc alatt

  4. SMR
He-he, már az is felér egy edzéssel, amíg felérek az erőrész munkasúlyaihoz.
Ahogy kész lettem a nagysúlyos melóval, jött egy váratlan teflon, így már csak egy gyors és intenzív MetCon-ra maradt időm. Mi más mellett dönthettem volna, mint egy 5 perces snatch @32-vel. Amúgy is régen volt már. Ez azért elég jól padlóztat...

Holnap kedd.

2 megjegyzés:

Ricsi írta...

Már korábban is akartam kérdezni, egy 10perces snatchnek nem mész neki a 32-vel?

Sanyi, aki látja a határait írta...

Há' mír, abbúl van 10 perces is?!

Ja igen, láttam egyszer a neten két srácot is, akik 200-at zúztak le 10 perc alatt. Egy kis sovánkát, aki otthon a teraszajtóban nyomta le, meg egy másikat, aki amúgy a Beast Challenget is abszolválta. Ez utóbbi nyomult percenként 20-szal, az első nagyobb kupacokban és hosszabb pihikkel nyomta.

Elnézve őket, bennem még nem vetődött fel így a dolog, ezt meghagyom a Lacee gyereknek, aki egyszer már kitűzte ezt célul.

Maradok a kis haláloknál.
Öregszem...