szerda, február 09, 2011

Euklidész és Farmer

Ma könnyebb, de mégis nehezebb:
  1. Bemelegítés

  2. Euklidész - 19(!) perc alatt: összesen 55 dupla C&P(@32-@32) és 55 húzódzkodás

  3. Panel-Farmer: 2x(le=90lépcső + 30mp pihi + fel=90lépcső + 60mp pihi)x(@32-@32), azaz a 4 emeletről a pincébe, majd vissza

  4. SMR
Az Euklidész-ben 2 percet sikerült javítanom a nyár eleji 21 percen, azaz bőven 20 perc alá kerültem. Mondjuk figyeltem a pihikre, mert általában azzal szokott menni az idő.

11 hónappal ezelőtt még 27 perc alatt toltam le, azaz úgy tűnik fejlődtem benne. Vagy lassabban jár az órám. :)

Egy duplagolyós C&P-re 5mp-t, egy PullUp-ra 3mp-t számolva a tiszta meló idő olyan szűk 8 perc, a séták a húzódzkodó és a golyók közt illetve a felkészülés mondjuk 2 perc, azaz összesen kb. 10 perc a szükséges idő. Ha nem fáradna a paraszt. De fárad... Így ma 19 perc. Ezzel mekkvagyok elégedve :)

Két kör Panel-Farmer (csak az élvezetért) és már toltam is a turmixot.

Holnap csütörtök és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: