csütörtök, december 01, 2011

HéronPiramis és Erőcske

Meló, meló, meló, így ma iszonyat korán reggel iszonyat gyors edzés (hála az állandóan rendelkezésre álló golyókészletnek):
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Héron: @16, @24, @32, @36, @40, összesen 5 kör
      Snatch 10-10
      MP 5-5
      Clean 10-10
      Egykezes evezés 5-5
      Egykezes swing 10-10
      Padlónyomás 5-5

  3. RT-s egykezes evezés + Padlónyomás: 3x[(5-5)@48 + (5-5)@48]

  4. SMR
Ennyi. Mivel korán reggel én nem szoktam edzeni illetve még félig alszik a testem, így kivételesen az erőrész helyett Heron-nal kezdtem, azt is egész kis golyóval és csak fellépkedtem @40-ig: elég volt az így is reggeli helyett.
Aztán még egy kis erőlködés, és már kész is.

Este még:
  • Tépésgyakorlás: R.Terápia 7 db egyben, A4-es méretű magazin

    Holnap péntek: az a tetves fű meg csak nő, nő, nő...
  • Nincsenek megjegyzések: