szombat, december 17, 2011

HéronPiramis

Egy kis szombat délutáni golyózás ebben a csepergős időben:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Héron: @16, @24, @32, @40, @44 összesen 5 kör
      MP 5-5 (@44 esetén 3-3)
      Snatch 10-10 (@44 esetén 5-5)
      BUC 5-5 (@44 esetén 3-3, de a balnál csak ráfogtam, hogy az BUC :-)
      Egykezes swing 10-10
      Egykezes evezés 5-5
      Kétkezes swing 20

  3. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 60 db

  4. SMR
A Héron ma csak @40-ig volt a tervben, de a kis ördög megszólalt bennem: mivel úgysem akartam már mást ma (a tépésen kívül) ezért próbáljam már ki a @44-et is egy plusz kör erejéig. Így lett a @44-es próbakör.
Bizony, így más a gyerek fekvése, mint csak C&Pben és Húzódzkodásban fellépdelni eddig: az erőgyakorlatok mellé bepakolt ballisztika igenyösen pusztította ám az erőt.

Egy kis tépés a végére (mintegy 1600db prosztatás szórólapom van még, ebből 26 adag jött ki) és várjuk a Narutót!

Este még szórakoztam egy kicsit a blog most felfedezett sablontervezőjével. Utoljára vagy két éve alakítottam a kinézeten, most itt volt az ideje. Vagy nem.

4 megjegyzés:

Zsolti írta...

Gratulálok az új honlaphoz! Logikus, jobban áttekinthető, jól felépített.

A majom azért hiányozni fog...

Üdv,

Zsolti

Betti, az asszony(ka) írta...

A majom még itt van Zsolti, de már csak mi látjuk... ;-DD

Sanyi, az állat(ka) írta...

Zsolti: köszi! Nekem a régi is tetszett, csak meguntam.

A majmot meg kiszorította KING KONG, mert úgy látom, itthon rendet kell rakni...

Betti, a dolgozó asszony(ka) írta...

Holnap lesz rá időd a magad csendességében... :-DDD