csütörtök, december 29, 2011

Duplák és Panel-Farmer

Napközben munka, így esti edzés. A saját kis ritmusomnak (nevezhetjük nagyképűen bioritmusnak is) ezek a kora esti edzések sokkal jobban bejönnek, mint a délelőttiek. Ha nyerek a lottón és nem kell majd minden délután dolgoznom, tuti, hogy este fogok edzeni. Veszek is a héten egy lottót, végül is csak 1:44.000.000 az esély, ami hatalmas különbség ahhoz képest, ha nem is vennék..
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós erőkörök: 2 kör (@24-@24), majd 4 kör (@32-@32)
      Clean&Press - 5
      Clean - 5
      Fekvőtámasz + Renegát evezés - 5
      Padlónyomás - 5 (az utolsó körben 15)
      Gripper jobb CoC2,5, balCoC2 - 5-5

  3. Panel-Farmer: 4x(le=90lépcső + 30mp pihi + fel=90lépcső + 60mp pihi)x(@32-@32), azaz a 4. emeletről a pincébe, majd vissza

  4. Tépésgyakorlás: R.Terápia 7 db egyben, A4-es méretű magazin

  5. SMR
Az erőkörökbe beraktam már szegény elhanyagoltam gripperjeimet: mostanság kissé hátat fordítottam nekik és most olyan árvának tűntek ott a polcon :-(

A Panel-Farmerben nem kötöttem RT-re a golyókat (akkor nem lett volna tépés utána), hanem inkább 4 kört végeztem. Az egyik kör után - már fent - 180-as pulzust lihegtem össze :-)

Holnap péntek és remélhetőleg Bettivel Aqua-Palace gyerekek nélkül.

Nincsenek megjegyzések: