szombat, december 10, 2011

Aktív Fitness

Délelőtti meló, aztán irány Debrecen, ahol a Malomparkban egy nagy játszóház (ugrálók, csúszdák stb.) nyílt a karácsonyi vásárt kiegészítendő. A gyerekek ide, én meg a mellette lévő épületbe, ahol az Aktív Fitness található:
  1. Bemelegítés

  2. Fekvenyomás + Húzódzkodás: 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 3x5x120kg, 10x100kg, minden nyomás után 5 húzódzkodás (az utolsóban 10)

  3. Felhúzás + Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal:
      10x100kg + 10x(24kg-24kg)
      10x140kg + 10x(28kg-28kg)
      5x160kg + 10x(32kg-32kg)
      5x160kg + 10x(36kg-36kg)
      5x160kg + 10x(40kg-40kg)

  4. Döntött törzsű evezés + Tolódzkodás: 3x(10x100kg + 10)

  5. Evezős ergométer: 10 perc, közepes tempóban

  6. Nyújtás, Lógás (henger nincs)
Vagy 3 évvel ezelőtt egyszer már voltam ebben a teremben, de akkor még csak gépek voltak (Technogym géppark van) most már (biztos Kathi Béla hatása) vannak szabad súlyok is. Így egy biztonsági edzést ejtettem meg, szinte minimális pihenőidőkkel: engem valahogy az idegen hely arra késztet, hogy feleannyit se pihenjek az egyes gyakorlatok közt, mint szoktam. A fene se érti.

A teremben jó sokan voltak, magasan én voltam a rangidős: elefánt a porcelánboltban. Őszintén megmondva, a sok-sok gép negyedéről tudtam körül-belül, hogy mire való. Mindegy, voltak szabadsúlyok is.

Az edzés során kissé nagyobb súlyokkal előszedtem a felhúzást is, de csak nagyon óvatosan. Ettől a gyakorlattól a tavaszi egyhetes kórházi kezelésem óta gyakorlatilag búcsút vettem és nem is nagyon szándékszom visszahozni nagy súlyokkal. Ez van, ezt kell szeretni.

A mai nap maximális erőlködése a kézisúlyzós nyomás ferdepadon volt, itt piramisban felvittem a terhelést, mert 40kg-ig vannak a kézisúlyzók és kíváncsi voltam, hogy abból megy-e a 10. Ment :-)

Kipróbáltam már az evezős ergométert, mert a blogolók közül sokan használják a csúcsminőségű concept2-t. Itt jóval olcsóbb gépek voltak, de azért 10 perc alatt ízelítőt kaptam belőle: jóféle mozgás.

A napijegyben minden szolgáltatás benne van, azaz még szaunázni is lehetett volna, de azt majd holnap, úszás után.

Nincsenek megjegyzések: