szerda, december 21, 2011

Erőkörök és Aerobik@24

Ma ismét adódott egy lyuk a melóban, másrészt holnap nem lesz lehetőségem edzeni, így ma edzés. Azért figyelembe véve a tegnapi napot (bár egyáltalán nincs izmos lázam), azért inkább gyakorlás jelleggel: semmiben nem szakadtam meg.
  1. Bemelegítés + SMR

  2. BUP + Húzódzkodás + Padlónyomás: 3 lépcsőben fel, majd 3x[(5-5)@32 + (5-5)@16 + (5-5)@48]

  3. Aerobik@24: az alábbi feladatsor, minden gyakorlat 30mp-ig tart:
      jobb oldal: snatch, magasra húzás, clean, egykezes swing
      bal oldal: snatch, magasra húzás, clean, egykezes swing
      1 perc pihenő
      jobb oldal: snatch, magasra húzás, clean
      bal oldal: snatch, magasra húzás, clean
      1 perc pihenő
      jobb oldal: snatch, magasra húzás
      bal oldal: snatch, magasra húzás
      1/2 perc pihenő
      jobb oldal: snatch
      bal oldal: snatch

  4. Kártyatépés
      1 pakli francia - bemelegítésnek < 10mp
      50 lapnyi „vakító fehér” magyar kártya - volt egy perc is
      Konfetti az összesből

  5. SMR
Az erőrészben minden olyan súllyal ment, amiből biztosan tudom a folyamatos 5 ismétlést.

A MetConban ezt a fajta fogáserős ballisztikát kb. másfél hónapja már egyszer elvégeztem és úgy emlékszem, hogy azért akkor jól lenullázta a fogáserőt. Be is írtam a naplóba, hogy nem volt kedvem tépkedni utána.
Ma nem érezem annyira vészesnek (pedig az utolsó pihenő 1 percét le is feleztem), sőt, utána következett egy kis maximális erőfeszítéses tépés a „vakító fehér” magyar kártyával. Ebből 50 lapot még sosem téptem, annyira brutálisan kemény és nehéz pakli. Van foganatja a rendszeres tépegetésnek. Mondhatnám azt is elégedett vagyok, de kopogok közben :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: