szombat, március 31, 2012

C&J Létra (nehéz)

Ma nehéz nap (legalábbis nekem):
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós C&J duplafokos létrában: (8-8-6-6-6 létra)x(@32-@32), összesen 76 felvétel és lökés, 35 perc alatt. Hát valahonnan el kell kezdeni...

  3. Hídtartás: 3x(60mp meló + 30mp pihi)

  4. Wrist Roller: 3x2x(150cm)x@32, mindkét irányba feltekerve
  5. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 70 db

  6. SMR
Eredetileg 5 db 8-as létrát szerettem volna, de már a második 8-as létrafokban az utolsóknál nagyon romlott a minőség (nem tudtam ballal csontra kilökni, azaz bele kellett nyomni), így úgy gondoltam, elég lesz a továbbiakban csak 6-ig felmenni. Jól gondoltam, mert aztán már szépen ment a dolog. Csak nagyon új ez még.

A Wrist Rollerben sikerült kétszer is teljesen feltekerni akkor is, amikor magam felé tekertem, azaz a hajlítókkal. Bő egy hete ez még nem ment egyszer sem.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: