péntek, július 27, 2012

Aerobik@24 + Földmunka

Ma délután 13-kor kezdtem egy nagy fa árnyékában:
  1. Bemelegítés

  2. Összetett gyakorlatsor: 5 kör az alábbiakból:
      5-5 BUP
      10-10 Snatch
      5-5 Pincérnyomás
      10-10 Snatch
      5-5 MP
      10-10 Snatch

      Összesen 300 snatch és 75-75 nyomás (háromféleképp), szűk fél óra golyózás

  3. Földhordás és elsimítás: 4 óra meló, összesen 50 óra
A mai melót egy @24-gyel végzett gyakorlatsor előzte meg. A meleg ellenére frankón ment, csak az utolsó körben kezdett nagyon izzadni a tenyerem, így annál nagyon megtört a folyamatosság (törölgetés, magnézia, káromkodás, majd ismét).

Közvetlen utána következett a „farmer”: kb. három m3 termőföldet hozattam és az elmúlt hetekben kiszedett betondarabok helyére talicskáztam. Olyan 15 m2 ebből be is lesz füvesítve, ezért itt aprómorzsássá kellett alakítani. Ezzel el is piszmogtam vagy 2 órát és jól el is fáradtam benne.
Mellesleg a hordásban is, ugyanis körös-körül dörgött az ég, így hajtottam piszkosul. Ha a leborított föld megázik, akkor nagyon mocskos meló felszedni.

Este 10 tojásból rántotta és egy negyed dinnye. Kész vagyok...

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: