szerda, július 18, 2012

Duplagolyós MPLétra és Traktorkerék

Késő délutáni edzés ebben a kellemes tavaszias melegben:
  1. Bemelegítés

  2. Swingvariációk: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés

  3. Létrák: Duplagolyós MP + Húzódzkodás kötélen: (4-4-4-4 létra)x(@36-@36), a húzódzkodásnál minden létrafok duplán volt, összesen 40 nyomás és 80 húzódzkodás, max. 2 perc pihikkel

  4. Traktorkerék fordítás + Fekvőtámasz: 3x(10 + 10)

  5. Nyújtások (henger nincs)
A létrákat sikerült 40 perc alatt lenyomni, azaz frankó keretbe foglaltam az időt. Ez elég kényelmes tempó, de egyrészt az erőfejlesztés nem rohanás, másrészt két létrát is viszek egyszerre. No, meg nem is vagyok olyan erős, hogy az egészet leküldjem egyszuszra. Kell az idő.

Ma a farmer helyett (betonhordás már volt a héten, meg még lesz hétvégén is) három körben traktorkerék fordítás és közvetlen utána a mostanság behozott lassú (2-1-2) fekvőtámasz.

Az edzéshez elfelejtettem elvinni a Gymboss-t, így nagy hasznát vettem a még régebben letöltött Mobile Interval Training Timer segédprogramnak, ami még az én kis egyszerű telefonomon is fut.

Külön fogáserő nem volt, a köteles húzódzkodás és a traktorkerék fordítás e téren is kiváló gyakorlat.

Holnap csütörtök: eresz- és esőcsatorna munkálatok. Persze én csak a szerszámadogató leszek, mert ehhez se értek...

Nincsenek megjegyzések: