szerda, július 11, 2012

Járdalap III. és Aquaticum

Kora reggeltől folytattam a járdalapos melót:

  • 40 lap felszedése, tükör készítése, 28 lap lerakása: 4 óra meló

    Ennek még lesz folytatása. Összességében fárasztó meló, volt nehezebb és méricskélős része is, plusz itt még bőven 30 fok van. Lassan olyan barna leszek, hogy eltűnök az árnyékban.

    A gyerekeket ma Betti vitte úszni, de én sem úsztam meg a mai napot. Még hétvégén megígértem Bazsinak egy debreceni kirándulást az Aquaticumba. Ma jött el a napja:

  • Aquaticum Debrecen: késő délutántól 4 óra tömény csúszda, sodrófolyó, hullám, hátdögönyözés, sőt még nekem 3 kör gőz is, nehogy má' valami is kimaradjon

    Egy ilyen csúszdapark van olyan fárasztó, mint egy edzés :-) Ilyenkor valóban olyan vagyok mint egy gyerek, egyszerűen nem bírok leállni. Bazsi se. Más a jakuzziban ücsörög, mi addig ültünk le, amíg megettünk 1-1 banánt illetve én még a gőzben is ücsörögtem.

    Most annyi izomtónus van bennem, mint egy feltörlőrongyban.

    Holnap csütörtök.
  • Nincsenek megjegyzések: