hétfő, július 09, 2012

Duplagolyós MPLétra és Traktorkerék

Reggel még mindig mint a mosogatórongy, így a mai nap nehéz nap helyett pihenőnapnak lett átminősítve. Persze az uszodai kirándulás megvolt a gyerekekkel, Bazsi 8 hosszt lenyomott mellben és már a hátra készül.

Késő délután azonban jött egy igen jelentős zápor, a levegő nagyon kellemesre (26-28C) lehűlt, ami az elmúlt napokhoz képest már szinte hidegnek számít. Felbuzgott bennem a tettvágy és kora este jöhetett a kinti nehéz nap:
  1. Bemelegítés

  2. Swingek: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés

  3. Duplagolyós MP-létra + Traktorkerék fordítás: (4-4-4-4 létra)x(@36-@36), minden teljes létra után 10 fordítás a keréken. Összesen 40 nyomás és 40 fordítás

  4. Összetett gyakorlatsor: 3 kör, köztük 1 perc pihi
      Köteles bicepsz - 5x@36
      Fekvőtámasz - 10
      Farmejárás: (120 méter, kb. 1,5 perc)x(@36-@36)

  5. Nyújtások (henger nincs)
Ma csak MP-ben vittem létrát, egy-egy teljes létra után ellenben fordítottam 10-et a keréken.

A létrák után jött a farmer, amit feltuningoltam két gyakorlattal. A fekvőtámasz eddig számomra egy volt a sok közül, de ez a bejegyzés ráébresztett arra, hogy bizony a nyomásokban nagy hasznát tudom venni, illetve a kettlebell által kissé elhanyagolt mellizom is előtérbe kerül.
Ezért sokkal sűrűbben fogom végezni, és nem a mennyiségre megyek benne, hanem a lassú(!) végrehajtású, lent 1mp-ig kitartott verziót végzem, ami 100kg feletti testsúly esetén erőgyakorlatnak is beillik. Mint ahogy a köteles bicepsz is.

Amúgy a fekvőtámasz nem ismeretlen előttem, még középiskolásként láttam egyszer Rózsa György Leg-Leg-Leg műsorát, ahol egy srác egy óra alatt 1500-at nyomott le. Az nagyon megfogott, és magam is elkezdtem rá készülni. Fél év alatt 650db-ról jutottam el 1610db-ig, ami úgy jött össze, hogy minden páros percben kezdtem neki 50-et nyomni és volt az elején pár 60-as. Sajnos csak a tesitanárnak mutattam, meg (kaptam érte egy 5-öst), a műsorba már nem mertem elmenni. Vagy megszűnt, a fene se emlékszik már rá. De a felkészülési listám még megvan, egy füzetben vezettem. Minden héten egy alkalommal gyakoroltam. Mondjuk, voltam olyan 75kg körül. Ja, meg sok-sok hajam is volt...

Külön fogáserőre már nem kerítettem sort (pedig elvittem a Wrist Roller-t is), mert sötétedett és jöttek a szúnyogok...

Holnap kedd.

Más:
Kicsit kibővítettem az általam rendszeresen olvasott blogok listáját, sok okosságot lehet megtudni belőlük. Különösen az idegen nyelvű könyvekről szóló ismertetőket kedvelem, mert jómagam egyszerű segédmunkásként csak egy nyelvet beszélek. :-(
Nálunk a feleségem a kommunikátor, de őt ezek nem érdeklik. Én meg csak a szatyrot cipelem...

Nincsenek megjegyzések: