csütörtök, július 12, 2012

Erő és Kirakat

Ma reggel majdnem elkéstünk az uszodából, mert annyira aludt mindenki. Ez a szinte másnapos állapot ott is folytatódott (legalábbis nálam) mert vagy a tanmedencében ücsörögtem vagy a gyógyvízben. Délben aludtam még egy nagyot, így kora estére már igenyösen sikerült összeszedni magam:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Felvezetés: kb. 1-1,5 perc pihikkel a gyakorlatok közt
      Dupla Clean 10x(@24-@24)
      Dupla Clean&Press 10x(@24-@24)
      Dupla Clean 10x(@24-@24) + Dupla MP 10x(@24-@24)
      Dupla Clean 5x(@32-@32)
      Dupla Clean&Press 5x(@32-@32)
      Dupla Clean 5x(@32-@32) + Dupla MP 5x(@32-@32)

  3. Dupla Clean létra: (3-3-3 létra)x(@40-@40), minden létrafok első ismétlése Dupla Clean&Press volt, azaz összesen 9 dupla @40-es nyomás is befigyelt a 18 dupla clean között

  4. Vízszintesek Swingkeretben: 3 kör az alábbiakból, a körök közt 1 perc pihi:
      Swing - 20x@48
      Pihi - 60mp
      Renegát evezés - (10-10)x(@40-@40)
      Pihi - 60mp
      Swing - 20x@48
      Pihi - 60mp
      Padlónyomás - (10-10)x@40
      Pihi - 60mp
      Swing - 20x@48

    Egy kör 7,5 percig tartott

  5. Tépésgyakorlás: Prosztatakampány 60 db

  6. SMR
A mai edzés kiemelt sikere, hogy totál magabiztosan nyomkodtam a dupla @40-et. Igaz, csak 1-1 ismétlések voltak (összesen 9) de még sosem nyomtam ekkora golyókat. Amikor pár hónapja megvettem a második @40-et, próbáltam én már kinyomni mindkettőt, de akkor mozdíthatatlan tömegnek éreztem őket. Ez kérem már a múlt!
Érik a majd fél éve elkezdett duplagolyós létrák gyümölcse: először a @32-es párossal eljutottam az 5-5-5-5-5 létráig, a @36-os párossal jelenleg a 4-4-4-4 létránál tartok, és most már tudom, hogy simán nyomom a @40-es párost is. A türelem nagy golyókat terem!

Az edzés másik fő része egy kis strandizom fejlesztés, mégiscsak nyár van, félmeztelenül jövünk-megyünk, kell a szemnek is valami. :-)

Holnap péntek és járdalapozás.

2 megjegyzés:

Zsolti írta...

Szia Sanyi!

Gratula! Megtérül a fokozatosság és a türelem. Nagyon irigylem a golyókészletedet. Látom, tiniként is már fanatikus voltál. :)

Jó edzéseket,

- Zsolti

Névtelen írta...

Hali!

Bizony, ennek a kis készletnek és egyáltalán a kettlebellnek hatalmas előnye a termi edzésekkel szemben, hogy itt van kéznél és elég neki 4-5 m2 szabad hely. Nincs időponthoz sem kötve, ha reggel fél hatkor vagy ha este kilenckor szedem elő, azt is lehet.
Ja, és nyaraláshoz is el lehet vinni egy golyót és kész az edzőterem, nem kell keresgélni meg nyafogni, hogy jaj, legyengülök...

Ez a viszonylag sok golyó majd 4 év alatt gyűlt össze. Egyszer kellett megvenni és még az unokáimnak is jó lesz.
Mellesleg a golyóim zömét használtan vettem, mindössze arra törekedtem, hogy ha lehet, akkor Elite legyen, mert az nekem a ballisztikához jobban bejön.