vasárnap, július 01, 2012

Úszásocska és Pottyantós-projekt I.

Mivel Betti késő délelőttől dolgozik, így szakítottam a megszokott ritmussal és nyitásra mentem.
Bár ne tettem volna: mindössze két pálya volt szabadon, ugyanis valami szláv nyelven hablatyoló úszócsapat, majd közvetlen utánuk egy arab csapat tartott edzést 6 pályán. Szaunát meg nem terveztem, mert sietni kellett vissza. Így elég szűken mért volt a mai élvezet:

  • 30' úszás (1): Ekkor untam meg a tolongást
  • 10' skót zuhany: Szauna helyett...

    Ennyi. Na ezért kell ebéd után menni, mert az úszócsapatok 12-től 15-ig pihennek. De ez ma nem volt megoldható.

    Délután pedig nekiestem a tavalyról elhalasztott pottyantós WC bontásának:

  • Felépítmény bontása, a faanyag fűrészeléshez való előkészítése: 3 óra meló ebben a kellemes, simogató napsütésben.

    Holnap hétfő.
  • Nincsenek megjegyzések: