szombat, június 30, 2012

Vízszintesek Swingkeretben

Kora reggeli edzés:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Vízszintesek Swingkeretben: 3 kör az alábbiakból, a körök közt 2 perc pihenő:
      Swing - 20x@48
      Pihi - 60mp
      Renegát evezés - (10-10)x(@40-@40)
      Pihi - 60mp
      Swing - 20x@48
      Pihi - 60mp
      Padlónyomás - (10-10)x@40
      Pihi - 60mp
      Swing - 20x@48

    Egy kör kb. 7,5 percig tartott. Volt két bemelegítő kör is (@24-@24 + @32-es swing) illetve (@32-@32 + @40-es swing) golyókkal, azokban nem volt illetve 30mp volt a pihenő.

  3. Tépésgyakorlás: TényekFogamzás 6db, DinnyésProsztata 6db

  4. SMR
A csütörtöki Kerékforgatás + MP + Farmer trió alig okozott izomlázat, azt hittem robotként fogom tölteni a hétvégét. De szinte semmi. Mindenesetre ma mennyiségileg könnyű napot tartottam, de aránylag nagy golyókkal, csak nem volt benne semmilyen függőleges erőgyakorlat. Jól is esett, hamar is megvolt, úgyhogy fél 8-kor már lezuhanyozva a reggelimet toltam.

Ma délben érte jönnek a kisebbik traktorkerékért, mert elajándékoztam a Jaga-fitness részére. Ők ugyanis szeretnének egy kisebb méretű, azaz az átlag gyúrós számára is mozdítható gumit, de a Tescó melletti lelőhelyen már csak egy nagy gumi van, ráadásul elég lekopott barázdákkal. A többi meg nagyon kicsi.
Én pedig már csak bemelegítésként szoktam húszakat pörgetni belőle, azaz amióta megvan a nagyobbik testvére, nem nagyon használom. Bemelegíteni pedig swingekkel is be lehet.

Délben érzékeny búcsú az első gumimtól. 2009 augusztus végén hoztam el a félbehagyott benzinkúttól, szűk három évet húzott le nálam.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: