vasárnap, június 10, 2012

A látványért...

Délelőtti edzés ebben a párás eső utáni fülledt levegőben:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós erőkörök: 10 kör (@32-@32), körön belül nincs megállás, minden kört szigorúan 4 percenként kezdtem, a körök átlagban 1:40 körüli ideig tartottak

      MP - 5
      Clean - 5
      Renegát evezés - 5-5
      Padlónyomás 5

  3. Wrist Roller: 3x2x(150cm)x@32, mindkét irányba feltekerve

  4. SMR
Közepes terhelés erőügyileg és rohanni sem rohantam, minden kör között bő két percem volt pihenni.
Körön belül a clean utáni renegát szívott le a legjobban. Az 5 ismétléses dupla MP-k, majd a kör végén a dupla padlónyomások tök jól mentek, nyoma sincs már a bal oldali nyomásos erővesztésnek. No, azért a 9. és a 10. körnél már kellett koncentrálni.
A ballisztikát kihagytam: a tenyerem egy merő dombság, ami szerencsére tök jól egyben is van, nem szeretném felszaggatni.

Világosan látszik, hogy ideje volt a @36-os párra váltanom MP és C&P ügyileg, a @32-es párral a létráknak már erő szempontjából nincs haszna. Most ért be a márciusi @32-es MP létrák hatása.

Erőnövelésnél az egót félre kell tenni, a dupla @32-essel én már a létrázás előtt is sokszor végeztem erőkörös melót, azaz nem volt szűz terep és ennek ellenére mégis azzal kezdtem létrázni.

Délután uszodai kiruccanás és tenyérdörzsike.

Nincsenek megjegyzések: