vasárnap, június 17, 2012

Uszoda és Kerékpár és Kerti munka

Hétvégi kikapcsolódás, persze mostantól fogva jó darabig állandóan ki vagyok kapcsolva :-)

Ez még szombat késő délutáni program:

  • 1 kör szauna
  • 50' úszás: gyors-hát, majd 15 perc mell
  • 2 kör szauna tenyérdörzsikével

    Kivételesen vettem a fáradságot és megszámoltam a leúszott hosszokat. Ez komoly meló, mert könnyen eltévesztem, a fene se szeret számolni, nagyon nem is tudok. Mindenesetre sacc/kábé 70 +/- 3 hossz, azaz olyan 3500 métert nyomtam le 50 perc alatt. Hát nem egy világrengető sebesség, de 105 kg környékén (most annyi vagyok) és hobbi úszóként (heti egy úszás) elmegy.
    A lényeg, hogy az úszást kiegészítésképp űzöm, azaz számomra ez aktív pihenés és ellensúlyozza a kettlebellek jelentette terhelést.

    Ez pedig a vasárnapi menü:

  • Kerékpározás: 1 óra - 12 km, kis pihivel félúton

    Bazsival reggeli kerékpározás egy tök elhagyatott, de nagyon jó minőségű aszfaltúton, ahol ráadásul pont a nap felőli oldalon egy öreg nyárfasor, így a teljes út végig árnyékban volt. Láttunk nyulakat, egy elgyötört futót, hatalmas trágyatelepet, teheneket, birkákat és végtelennek tűnő cukorrépaföldeket. Azaz rendkívül látványos, de legalább biztonságos, mert mindössze 4 autóval találkoztunk.

    Délután kerti munka:

  • Fűnyírás és egyebek: 2 óra jövés-menés-tologatás

    Holnap hétfő és edzésügyileg pár alkalommal egy @32-re támaszkodom. Szerintem bőven elég lesz...
  • Nincsenek megjegyzések: