csütörtök, június 28, 2012

Kerékpár és még nehezebb nap

Bazsival egy reggeli előtti tekerés a nemrég felfedezett elhagyatott aszfaltúton:

  • Kerékpározás: 1 óra - 12 km, kis pihivel félúton

    Most két nyulat láttunk és megmentettünk három éti csigát, amik az úton keresztben haladtak. Csigatempóval. Mint ahogy mi is...

    Délután a tegnapi nehéz nap után egy még nehezebb nap egy kis izomtömegért a strandra. :-)
    Természetesen összetett gyakorlatokkal, izoláltam eleget a testépítős évtizedekben, most már erőt is akarok az izmok mögé:
    1. Bemelegítés

    2. Előkészítés
        MP a lila gumikötéllel: 10-10
        Traktorkerék fordítás: 20x(kisebbik kerék)
        MP a lila gumikötéllel belelépve (ezáltal rövidítve): 10-10

    3. Traktorkerék (nagy kerék) + MP@36: 10+(10-10), 9+(9-9), 8+(8-8), 7+(7-7), 6+(6-6), 5+(5-5), 5+(5-5), 5+(5-5) bontásban, összesen 55 fordítás és 55-55 MP@36, 45 perc alatt

    4. Farmerjárás: 3x(120 méter, kb. 1,5 perc)x(@36-@36)

    5. Nyújtások (henger itt nincs)
    Összetett gyakorlatsor, amiben a teljes testet megkívánó traktorkerék fordítást raktam párba a szintén nem piskóta MP-vel.

    Kemény volt.

    Az MP-k során az előírt mennyiségeket mindkét karral egyszerre meg tudtam nyomni, azaz nem volt olyan, hogy pl. a 9 ismétlés az 5+3+1 adagokban lett volna.
    Érdekes, hogy ha mondjuk 8 volt a mennyiség, akkor azt éreztem, hogy a 9. már igenyösen nehezen menne, de ugyanez volt az 5-öknél is, azaz ott meg már a 6. ismétlés lett volna szenvedős. Vagyis mindig pontosan annyit tudtam nyomni, mint amennyit kellett. Itt látszik, hogy az idegi rákészülés simán felülírja az izmok által esetlegesen elbírt mennyiséget. Ha 7-re készültem, akkor 7 is megy ki, a 8. már nyögvenyelős.

    Levezetésként farmer, elég is volt a szokott három kört lecipelni. A hátam, a karom (ezen belül főleg a tricepszem) totál egybeforrt a végére, de a gumikötéllel és egy rakás lógással, húzással tök jól ki tudtam lazítani a végén.

    Kíváncsi leszek hogy holnap, de főleg szombaton mekkora izmoslázam lesz. Mer'azé még nyomokban talán van rajtam valami izommaradvány...

    Egyébként ezekkel a DD-s @36-os kis golyókkal nagyon jól lehet nyomkodni, mert sokkal közelebb esik a golyótest a fülhöz. Ha még egy kicsit vastagabb lenne a füle, akkor ideális golyók lennének. De úgy látszik, ezeket kis embereknek gyártották.

    Holnap vasárnap.
    Lóf@szt. Péntek.
  • Nincsenek megjegyzések: