szombat, június 23, 2012

Duplagolyós MPLétra és Farmer

Ismét egy reggel 7 órai edzés, de most már az itthoni szabad levegőn és nem 700 méter magasan:
  1. Bemelegítés

  2. Swingek: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés

  3. Létrák: Duplagolyós MP + Húzódzkodás kötélen: (4-4-4 létra)x(@36-@36), a húzódzkodásnál minden létrafok duplán volt, összesen 30 nyomás és 60 húzódzkodás, max. 2 perc pihikkel

  4. Farmerjárás: 3x(120 méter, kb. 1,5 perc)x(@36-@36)

  5. Nyújtások (henger nincs)
Ma három 4-es létrát nyomtam és húztam. Ez mennyiségben ugyanannyi, mint az öt 3-as létra, de egyrészt kevesebb idő alatt van meg, így intenzívebb, másrészt a pihenőidőket is megreguláztam: maximum 2 perc pihenőt engedélyeztem a létrafokok közt. Ez annyit jelent, hogy az 1-es és 2-es fokoknál 1 perc, a 3-as és 4-es foknál 2 perc. A nyomáslétrákkal párhuzamosan köteles húzódzkodás volt létrában. Egy hete nem húzódzkodtam, mert nem volt arra alkalmas hely az edzőhelyen.

A farmerben tovább növeltem a távolságot, jó darabig most már ez lesz a táv. Külön fogáserőt nem végeztem, a köteles húzódzkodás és a farmer szerintem ma elég volt.

Délután még:
  • Fűnyírás és egyéb kerti munka: Kb. 3 óra, a reggeli szösszenet levezetése...


    Holnap vasárnap.
  • Nincsenek megjegyzések: