vasárnap, június 03, 2012

Duplagolyós MPLétra és Traktorkerék

Az uszoda ma nem jött össze, család is van a világon :-), helyette kinti erőedzés ebben a hirtelen érkezett forróságban:
  1. Bemelegítés

  2. Traktorkerék fordítás + MP a lila gumikötéllel: 20x(kisebbik kerék) + 10-10

  3. Duplagolyós MP-létra + Traktorkerék fordítás: (3-3-3-3-3 létra)x(@36-@36), minden 3-as létra után 10x(nagyobbik kerék), összesen 30 nyomás és 50 fordítás

  4. Wrist Roller: 5x2x(150cm)x@36, csak kifelé, azaz a feszítőkkel tekerve

  5. Farmerjárás: 3x(1,5 perc)x(@36-@36), szűk egy perc pihikkel

  6. Nyújtások (henger nincs)
A duplagolyós melóban emeltem a terhelést, hiszen a C&P-t felváltotta az MP. Mennyiségileg maradtam az 5x3-as létráknál, de ez MP-ben kivitelezve sokkal fogósabb. Kiegészítésképpen a létrák közt fordítottam a nagy kereken 10-et. Ez volt a clean :-)
Itt sem volt még sosem 5x10 a nagy kerékkel.

A Wrist Rollernél az egyik gumira felállva kényelmesen lehet tekerni. De mivel itt csak @36-os golyóim vannak, ezért végig kifelé tekertem, mert befelé mindössze félig bírtam felhozni a golyót. A fene se akarja megerőltetni a szalagokat. Az 5x2 tekerés után Popeye szintű lett az alkarom :-)

Farmerrel zártam az edzést, a másfél perces körök olyan 100m-t jelentenek. Jó volt letenni a végén.

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: