szombat, július 28, 2012

Kerti munka

Kora délutántól ebben a simogató melegben:

  • Talaj előkészítése füvesítéshez és egyéb kerti munkák: 5 óra meló, összesen 51 óra

    Nemcsak a betonlapok helyén lesz „szíp ződ gyep”, hanem egy régi, már csak gaztermelő virágoskert helyén is. Így ezt a területet lazítottam, gyomtalanítottam, műtrágyáztam. A nagy kapálásban lett egy vízhólyag a bal tenyeremen, úgy látszik a kettlebellel feledzett tenyerem még igenyösen messze van a kubikosok tenyerétől. Panelöcsi vagyok.

    De az is lehet, hogy az alapokkal van a gond: rossz a technikám. Sebaj, előbb-utóbb a kapálást is felkapják, mint egy új fitnesz irányzatot és akkor majd elmegyek az ottani hárombetűs képzésre. Se.

    A kerti munkán kívül volt még csatornatisztítás, egy kevés betonozás, kábelszerelés, stb. Megint jól elfáradtam. Jöhetett a negyed dinnye és a házi hurka-kolbász duó!

    Holnap vasárnap: uszoda és füvesítés.
  • Nincsenek megjegyzések: