kedd, január 29, 2013

3x10 perc - létrák helyett

A héten pihentetem a létrát. Helyette ma 3x10 perc:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Duplagolyós kombó: 2x(@24-@24), 2x(@32-@32), a felvezetés. A kombó összetétele: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 szumó elemelés + 5 húzódzkodás (növekvő terheléssel)

  3. Dupla Clean&Press + MP: 10x(minden perc elején egy C&P+MP)x(@40-@40)
  4. Padra fellépés: 10x(minden perc elején 3-3, a golyó serlegtartásban)x@40
  5. Swing: 20x(minden fél percben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x@48, összesen 200 ismétlés

  6. Wrist Roller: 4x(150cm)x@48, csak a feszítőkkel kifelé
  7. SMR
Az első 10 perc:
Minden perc elején egy duplagolyós C&P, majd leeresztés után vissza egy MP. 10 perc alatt ez összesen 10 felvételt és 20 nyomást jelent. Nehezebb, mint félpercenként egy-egy C&P, hiszen most kettesével voltak a nyomások, ráadásul a második MP. Nem is ment teljesen végig, mert az utolsót elkapkodtam: az MP-re már nem maradt erő. Így itt fél perc múlva volt még egy C&P.

Második 10 perc:
Ismét felújítom ezt a padra (székre) lépkedős mókát 10 perces keretbe foglalva. Most minden perc elején volt 3-3 lépkedés. Mondanom sem kell, hogy a golyó tartása lesz itt a szűk keresztmetszet :-) Kíváncsi vagyok, holnap mekkora izomlázam lesz a bicepszekben. Pedig eredetileg 5-5 ismétlést akartam percen belül, ezt vettem le már az első körben 3-3-ra. Rendszeres résztvevő lesz, nem szándékszom ismét elhanyagolni ezt a gyakorlatot.

Harmadik 10 perc:
Swing. Egyszerű és ütős 10 perc. 200 ismétlés a @48-cal.

Edzés végén tekertem még egy kicsit. Lusta voltam még egy golyót felszerelni, ezért csak kifelé ment a móka.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: