csütörtök, január 24, 2013

Euklidész és Farmer

A mai edzés a 3x10 perc keretén belül egy hosszabb összetett gyakorlatsort és farmert tartalmazott:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Felvezetés 1: Duplagolyós kombó húzódzkodással: 2x(@24-@24). A kombó: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 szumó elemelés + 5 húzódzkodás
  3. Felvezetés 2: Dupla C&P + húzódzkodás: 3x[3x(@32-@32) + 3], ez már a konkrét rávezetés

  4. Euklidész - Dupla C&P + Húzódzkodás 15:40 alatt: Összesen 55 dupla C&P (@32-@32) és 55 húzódzkodás 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5 bontásban
  5. Panel-Farmer:  2x(le=90lépcső + 60mp pihi + fel=90lépcső + 90mp pihi)x(@40-@40), azaz a 4. emeletről a pincébe, majd vissza

  6. SMR
Az első 20 perc:
A felvezetések után az Euklidész nevű saját fejlesztésű gyakorlatsoromat végeztem.
Nagyon régóta küzdök már vele, az első alkalom szűk 3 éve volt. Nálam alapvetően erőállóképességet mér fel, hiszen erőre nagyobb golyópárral nyomulok.
A mostani időm 15:40 lett, amit jónak tartok. A felvételek (itt nincs golyóletétel menet közben, csak ha már nem megy) és a nyomások nagyon flottul mentek, ellenben a húzódzkodás nagyon leszívott: van egy kis felesleg rajtam (ez bizony nagyon sokat számít - saját tapasztalat) illetve a húzódzkodás csak mint kiegészítő gyakorlat van jelen mostani edzéseimben. De összességében elégedett vagyok az eredménnyel. Olyan 14 perc körül lehet az az idő, amit esetleg én ebben el tudok érni.

A második 10 perces rész:
Panel-Farmer. Brutális. Pedig csak két kört mentem. Igaz, a két @40-es golyót cipelgettem, nehogy megsértődjenek, hogy ma őket elő se veszem...

Fogáserő ma nem volt. Minek?

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: