csütörtök, január 17, 2013

3x10 perc

Ma sikerült beszorítanom egy kis mozgást. A heti fegyenc és a golyós 3x10 perc közül természetesen a golyózást választottam. Micsoda váratlan döntés...
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Felvezetés: Duplagolyós kombó húzódzkodással: 2x(@24-@24), 2x(@32-@32). A kombó: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 szumó elemelés + 5 húzódzkodás (golyóval is)

  3. Dupla Clean&Press: 20x(minden 30 mp-ben 1 ismétlés, a többi idő pihi)x(@40-@40)
  4. Húzódzkodás: 10x(minden percben 2 ismétlés)x(+@24)
  5. Dupla Swing: 10x(percenként 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x(@32-@32), 100 ismétlés

  6. Gripper-lejtő: jobb CoC2,5; bal CoC2: 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5
  7. SMR
Az első 10 perc:
Az erőrészben megismételtem a múlt heti C&P adagot. 20+1 frankó ismétlés, mind földről indítva. Úgy érzem, erőteljesebbek lettek az elmúlt alkalomhoz képest. Továbbra is nagyon tetszik ez a fajta leosztás. Alig várom már a nyarat, amikor összerakom a kerékforgatással. Na, az lesz csak egy ütős kis teljes testes edzés!
Jövő héten kicsit visszaveszem itt a súlyokat, de jócskán felpörgetem: Euklidész! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e javítanom az eddigi eredményemen.

Második 10 perc:
A súlyos húzódzkodásokat mostanság kissé elhanyagoltam, pontosabban a fő csapás irányt jelentő duplagolyós C&P illetve MP mellé már nem fért be. Most már úgy érzem, belefér, így visszahozom a 3x10 perces edzések keretében (5x10 saját testsúlyos eddig is volt). Ma volt az első ilyen alkalom. Ez egy olyan 10 perc, ahol nem kell lihegni. :-)

Harmadik 10 perc:
Duplagolyós swing. 10x12-t szoktam, de mivel ma már volt 21 dupla @40-es C&P, így maradtam egy biztonsági 10x10-nél. Nem is fárasztott le.

A fogáserő gripper. Na, ezeket valóban hanyagoltam, egyszerűen jobban szeretek tépni és tekerni.

Holnap péntek, hétvégén házi kolbász és szalámi gyár. A többiek meg egyék csak a brokkolis-karfiolos pogácsát... :-)

2 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Brokkolis-karfiolos pogácsa tepertővel,abált szalonnával és kolbásszal!
Tegnap ez volt a vacsorám.:-)

Sanyi, a húst-hússal gyerek írta...

Hali!

Az arányokon múlik: kicsi pogácsa, még kisebb szalonna, icipici tepertő és ÓRIÁSI házikolbász! Nem ipari szar...