kedd, január 22, 2013

Létrák - Ismét 15 perc

Ma létrás nap, kissé rövidítve:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Felvezetés: Duplagolyós kombó húzódzkodással: 2x(@24-@24), 2x(@32-@32). A kombó: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 szumó elemelés + 5 húzódzkodás (golyóval is)

  3. Létra - DuplaMP: (3-3-3-3-3)x(@40-@40), 15 perc alatt, összesen 15 felvétel és 30 MP
  4. Szumó-elemelés: 3x20x(@44-@44), folyamatos ismétlés, lent nincs fogáselengedés
  5. Tépésgyakorlás: RTerápia 9 db, összesen 20 nagy erejű tépés

  6. SMR
Az erőrészben megismételtem a múlt heti 3 perces beosztást. Már akkor is látszott, de most ismét lecsekkoltam, hogy egyelőre ez az a minimális idő, ami alatt normálisan el tudom végezni.

A mai elemelés után a szokásos 5 perces ballisztikát kihagytam: iszonyat hepehupa már a tenyerem, nem kockáztatok egy esetleges tenyérsebet. Szerencsére hétvégén már nyit az uszoda, majd ott rendbe teszem. A 15 perces létra és a 3x20 elemelés amúgy adja az intenzitást. Annyi meg nekem elég.

Egy kis létrás számvetés:
Az elmúlt bő 2 hónap alatt sikerült két hármas létrától kiindulva december közepére először öt hármas létráig eljutnom, amihez 30 perc körüli idő kellett. Aztán ezt a mennyiséget tartva leszorítottam az időt 15 percre. Ezt pedig a múlt héten és ma is végigvittem, azaz kijelenthetem, hogy biztosan tudom.

Itt az ideje a négyes létráknak: a jövő héten kissé visszaveszem a terhelést, aztán nekilátok.

Közben a nagy ismétlésszámú duplagolyós elemelésem is szépen fejlődött: 3x15x(@32-@32)-ből kiindulva elértem a 3x20x(@44-@44) mennyiséget, amit nagyobb erőlködés nélkül végig tudok vinni a létrák után. (Közben az uszodában elkezdtem a rúddal is a szumó elemelést és aránylag gyorsan eljutottam az 5x210kg-ig, bár az csak egy mellékszál: nagyon nem célszerű erőltetnem.)

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: