vasárnap, január 20, 2013

Vasárnapi C&P és Swing

Délelőtt meló, délben a tegnap készített kolbászból sütöttünk egy ebédre valót. Fenomenális! Jó tudni, hogy a fagyó tele van vele. Jöhet Sisvai tele!

Mivel az uszoda még mindig zárva tart, a délutáni alvás után - mert megérdemlem :-)  egy vegyes edzéske, amelynél eltértem a mostanság alkalmazott rendszertől:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Clean&Press (váltott kezes, minden ismétlés földről indítva):
    1. (5-5)x@16, (5-5)x@24, (5-5)x@32, (5-5)x@36
      (5-5)x@40, (3-3)x@44
      3x(2-2)x@48
      (3-3)x@44, (10-10)x@40
  3. Swing: 40x(minden fél percben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x@48, 400(!) ismétlés

  4. SMR
Az első rész gyakorlás jellegű egygolyós felvétel és nyomás: egy ismétlés ballal, majd golyó a földre (azaz nem a levegőben történt a kézcsere), jobbal egy ismétlés, ismét földön a golyó, aztán jött újra a bal és így tovább. Egy bal-jobb pár időszükséglete kb. 13-14mp (ne feledjük, a földre is lerakom közben).

Szépen fellépkedtem piramisban @48-ig, majd vissza @40-ig. Itt volt a mai edzés csúcspontja: 10 ismétléses váltott kezes felvétel és nyomás. Ez már komolyan dolgoztatta a tüdőt is, kb. 2:15 percig tartott. Mehettem volna tovább is, de ez alapvetően csak gyakorlós nap, a duplagolyós létrákon van a hangsúly. Mindenesetre látok ebben a fajta gyakorlatkivitelezésben is fantáziát.

A mai lihegtetős rész egy számomra szokatlan hosszúságú swing volt. Alapvetően nem tartom értelmes kihívásnak a hosszabb idejű swingeket, mindig 5-10 percnél maradok. De ma szerettem volna valami monoton munkát, így lett ez a 20 perces meló, összesen 400 ismétléssel. A 30. körnél volt egy kis megroppanás („Vazzeg, még mindig 10 kör van hátra...”), ezért azt a kört végigpihiztem, de az utolsó kört teljesen végignyomtam, ott bepótoltam a hiányzó 10 ismétlést.
A 20 perc alatt tartottam a 15mp/10 ismétléses ritmust, azaz minden fél percből kb. 15mp pihenő volt.

Sok szerencsét Mr. Farkas! Bár én sosem szállok a Holdra és remélem megkapsz otthon mindent... :-)

Holnap hétfő.

6 megjegyzés:

K. Tibor írta...

Gratulálok! Ez a 20 perces swing komoly teljesítmény!

Sanyi, a kövér gyerek írta...

Hali!

A testsúlyom fele sincs ez a golyó, ezért szerintem csak mint érdekesség ez a 400 swing.

Mr. Farkas írta...

Jó volt ez azért így is, motivációnak (nekem) mindenképp :)

Sanyi, a kövér gyerek írta...

Hali!

Akkor lehet rajta nyomulni, legfeljebb kitolod a 20 percet 30-ra :-) még akkor is komoly meló kiebb testsúly esetén. Vagy felhízol mázsára...

Mr. Wolf írta...

Hi!
Mázsára nem vágyom, sokkal viccesebb lesz ezt így 83-84 kilósan letudni :)

Névtelen írta...

Örülök, hogy így foglalkoztat a dolog: akkor hajrá!