vasárnap, január 06, 2013

Uszoda extrával

Ma az utolsó uszodai kirándulás januárban. Holnaptól kezdik a karbantartást, elvileg három hét múlva nyit. Így még utoljára:
  • Fekvenyomás: 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x5x115kg
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzóval: 1x(amennyi megy)x(30kg-30kg)
  • Szumó elemelés rúddal: 5x60kg, 5x100kg, 5x140kg, 5x170kg, 5x190kg, 5x210kg
  • Lehúzás csigán tarkó-mell váltva: 1x(amennyi megy)x(10lap)
  • 1 kör szauna
  • 60' úszás: gyors és hát váltakozva, az utolsó 10 percben mell
  • 1 kör szauna: aztán tenyérdörzsike
  • Játék Bazsival a tanmedencében: esküszöm, ez a legfárasztóbb :-)
A termi részben a fekvenyomás egy biztonsági 5x5 végig azonos súllyal, elemelésben pedig felmenős rendszerű 5 ismétlések, egészen 210kg-ig. Az elemelésnél természetesen most is minden 5 ismétlés 5x1 ismétlés.

Egyelőre itt abba is marad a rudas edzés, a bezárás ideje alatt nem szándékozom csak ezért edzőterembe elmenni. Ezek a gyakorlatok számomra csak kiegészítő jelleggel bírnak: a fekvenyomás jól ellensúlyozza a sok fej fölé nyomást, az elemelésnél pedig jó érzés nagy súlyokat mozgatni (ha már télen fázok a kereket forgatni). Helyettük lesz a szokásos golyós elemelés illetve a fekvőtámasz, esetleg felelevenítem a padlónyomást.

Az úszás frankó volt, végre nem zavart senki sem. Az úszás befejezésekor megjött Bazsi is, így amíg ő is leúszta a szokásos penzumát, addig én mentem még egy kör szaunát és rendbe raktam a tenyerem. Aztán jöhetett az elmaradhatatlan tanmedencés ökörködés.

Jól elfáradtam...

Holnap hétfő és természetesen melóhegy. Sajnos nem én nyertem meg a hétvégén a lottóötöst. Mivel nem is vettem szelvényt :-)

Nincsenek megjegyzések: