vasárnap, január 13, 2013

3x10 perc - Az 5x5 jegyében

Az uszoda zárva, helyette egy gyakorlós 3x10 perc. Legalább jobban fér a déli pörkölt:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Duplagolyós kombó: 2x(@24-@24), 2x(@32-@32), a felvezetés. A kombó összetétele: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 szumó elemelés + 5 húzódzkodás

  3. MP: 5x(minden két percben 5-5 ismétlés)x@40, összesen 25-25 MP 10 perc alatt
  4. Dupla Clean: 5x(minden 2 percben 5 felvétel)x(@40-@40), minden ismétlés a padlóról indult
  5. Padlónyomás + Hídtartás: 5x(minden két percben (5-5)@44 + 40 mp, a többi idő pihi)

  6. Tépésgyakorlás: Glamour 2db
  7. SMR
Első 10 perc:
MP egy golyóval. A bal oldalon kezdtem, majd kézcsere és lenyomtam (pontosabban fel) a jobb oldalon is az 5 ismétlést. Minden két percből bőven 1 percem maradt pihenni.

Második 10 perc:
A dupla clean a földről indítva komoly teljes testes gyakorlat. Most nem raktam a végére nyomásokat, a felvételen volt a hangsúly, ezért is volt egyszerre nagyobb mennyiség belőle. A mai edzés legkomolyabb része.

Harmadik 10 perc:
Két nagyon régóta nem végzett gyakorlatot raktam párba: a padlónyomást és hídtartást. A nyomások (az előkészületekkel, átfogással, stb. együtt) kb. 40mp-be teltek, így a hídtartást is 40mp-ig tartottam. Vagyis minden körből 40mp maradt pihenni is.
Ez a 10 perc tetszett ma a legjobban, hiszen végig fetrengeni kellett. Megpróbálom következőleg a duplagolyós clean&press-t is fekve végezni. Biztos van már olyan kettlebell irányzat is, ahol már kidolgozták ezt a verziót, mert elég sokféléről lehet olvasni.

Holnap hétfő és szokás szerint melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: