péntek, december 13, 2013

Goerner-létrák

Gyors reggeli edzéske:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Létrák: Goerner@40 + Húzódzkodás@16: (2-2-2), 18 perc alatt

  3. Snatch: (2,5 perc-2,5 perc)x@24, egy kézcserével, letétel nincs

  4. Tépésgyakorlás: Wellness, Joy, Shape magazinok vegyesen 2x(3 db)
10 napja ugyanez a mennyiség volt a Goerner-szemeknél, de most létrákba szerveztem. Így 3 perccel hamarabb meglett, ráadásul nagyobb golyót kötöttem magamra a húzódzkodáshoz.
Egy keveset hajigáltam még a fejem fölé a kis @24-es golyót, majd készítettem egy rakás szemetet.

Megnéztem a most nyílt új termet, tetszik. Hatalmas terek, rengeteg gép, de vannak szabad súlyok, még spéci erőemelő fekpad is. Ami a legfontosabb: van hely a golyóimnak! Már beszéltem is a tulajjal, bevihetem a kettlebelleket. Ráadásul olcsóbb (5000 Ft/hó), mint amilyen a Jaga volt.

Holnap szombat és kolbásztöltés :-)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az elemelés már engedélyezve van?

Bajzáth

Sanyi, az óvatos gyerek írta...

Hali!

A nagy súlyú nincs. Ezért hoztam vissza a duplagolyókkal végzett szumó elemelést. Így maximum 88 kg-ig tudok felmenni.
Edzésélményt azért az is ad két-három sorozatban végzett 15-20 ismétléssel. :-)

Zsolti írta...

Sanyi gyerek,

hát góc kutat ástunk?

Üdvözöl,

- Zsolti

Sanyi, a (be)gyulladt gyerek írta...

Még semmi, pedig már három kútásónál is voltam. Makk Marci eddig hozzám képest egy köszvénnyel küszködő asztmás rokkant.

Zsolti írta...

Szia,

nekem a sokadik dokinál ez tette be a kaput, menjek vissza, ha kivették a mandulámat... Aha. De legalább megtudtam, nem vagyok idegbeteg. Az is valami. :D Kezdek hozzászokni a fájdalomhoz, legalább érzem, hogy élek.

Jobbulást kíván,

- Zsolti