kedd, december 31, 2013

Uszoda

Kora délutáni kirándulás. Jó sokan voltak - mint ahogy most az egész városban is - így kissé változatosan alakult a programom:
  • 2000 m úszás: gyors
  • 2 kör szauna, tenyérdörzsikével
  • 1000 m úszás: gyors, jól meghúztam a tempót, az egész medencében egyedül voltam
Az első 20 hossz nagyon szaggatott volt, hol pályát váltottam, hol kivártam kicsit, de aztán találtam egy olyan pályát, ahol csak hárman úsztunk. Így a második 20 hossz már folyamatos lett, még ha időnként kicsit visszafogtam is a tempót.
Két kör szauna után ellenben totál üres lett az egész medence (vagy elmentek, vagy a szaunában illetve a gyógyban punnyadtak az emberek), így még lenyomtam 20 hosszt, erőltetett tempóban. Na, ez nagyon jól esett, pláne, hogy nem kellett figyelni senkire sem, csak ketten voltunk: a víz meg én.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: