csütörtök, január 02, 2014

Vegyeske - B1

Könnyű nap, golyók és gépek:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. BUP: 5x(minden 2,5 perc elején 5-4, a maradék idő pihi)x@32

  3. Snatch: (30-30, 20, 20)x@32, 4:35 alatt - Megy ez, mint az ágyba szarás...

  4. "Világ körül": 2x(1 kör oda + 1 kör vissza)x(2x20kg)

  5. Gyúrós rész:
    1. fekvenyomó gép + hátgép - 3x10 ismétlés, növekvő terhelés, szuperszett
      kalapács bicepsz + tricepsz csigán
       - 2x10 ismétlés, egyenes sorozatok, szuperszett
      2 combgép, vádli - 3x20 ismétlés, egyenes sorozatok
    Ennyi. A BUP-ot eleinte ballal nagyon nem éreztem, régen volt már ez a fajta nyomás. Az utolsó két sorozatnál már ráéreztem az ízére, de ekkor is maradtam a 4 ismétlésnél. A jobb oldal sima ügy.

    Egy kis snatch, hogy a tüdőm táguljon (meglepően könnyedén letoltam a szokásos 100 ismétlést a @32-es golyóval), majd fogáserősítés illetve gépes rész. Ez utóbbit még megfejeltem két kargyakorlattal is. Gyúrunk vazze :-)

    Holnap péntek.

    Nincsenek megjegyzések: