szombat, január 04, 2014

Goerner-lánc - B2

Délutáni golyózás:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Goerner-lánc: 1Gx@36, 1Gx@36, 1Gx@40, 1Gx@40, 1Gx@44, 1Gx@44, 2Gx@40, 2Gx@40, 2Gx@36, 2Gx@36, minden 2 percben kezdtem neki

  3. Húzódzkodás: 5x5, minden 1,5 percben kezdtem neki
  4. Tolódzkodás: 5x5, minden 1,5 percben kezdtem neki

  5. Snatch: (2:45 perc - 2:45 perc)x@24, egy kézcserével, letétel nincs

  6. Wrist Roller: 1x(befelé - kifelé)x@36, 3x(kifelé, pihi nincs)x@36
A Gornernél most nem 5x2G volt a @40-es golyóval, hanem @36-tól indulva fellépkedtem @44-ig, majd vissza. A visszalépkedés során már dupla szemeket toltam egyhuzamban.
A húzódzkodást kivettem a láncból és alkottam egy kis saját testsúlyos részt, amit lent a teremben végeztem el. Így legalább nem kell a fél edzést mászkálással tölteni. Sőt, kibővítettem tolódzkodással is.

A mai edzést kis golyós szakítással és tekergetéssel zártam. A szakításnál nyugis tempó, meg amúgy is (már egyre jobban érzem), hogy minden a levegővételen múlik.

A zuhanyzó egyszerűen brutális. Az elmúlt edzés végi zuhanyzás során még a villanykapcsoló is rázott. Nem is mertem ma már felkapcsolni.

Holnap vasárnap.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Sanyi,

szeretném megkérdezni, hogy hogyan áll össze a golyós felvezetésed. Tudom, hogy korábban már leírtad, de nem találom.

Köszönöm
Gellért

Névtelen írta...

Hali!

Nicoflex kenőcs a váll, könyök, derék, térd testrészekre, majd általános ízületi bemelegítés (gimnasztika, körzések, feszítések).
Ezután beállítom a Gymboss-t 20 körre, minden kör 40 mp-es. Előkapom a kedvenc @32-es golyómat és

10 swing
10 swing
5-5 egykezes swing
5-5 egykezes swing
5-5 clean
5-5 clean
5-5 snatch
5-5 snatch
5-5 C&P (ez egymaga bő 50 mp-ig tart)
5-5 MP

Itt előveszem a másik @32-es golyót, innentől két golyóval tolom

5 dupla clean
5 dupla clean
5 dupla C&P
5 dupla MP

Ennyi. Ez összesen 14 kör munka, minden 40 mp-ben kezdek neki, de van ahol egy-egy 40 mp-es kört végigpihenek. Általában 19 x 40mp kell az egészhez, de volt már, hogy csak 18, de van amikor mind a 20 darab 40 mp-es kör kell hozzá.

Amúgy így leírva ez egy komplett kis edzésnek is elmegy. Már gondoltam rá, hogy egy ilyen @32-es kör után végigtolom az egészet @36-tal is.

Névtelen írta...

Köszönöm. Ez tényleg derék kis bemelegítés :), de egyszerűnek és hatékonynak tűnik. Ki fogom próbálni - persze csak a nekem fekvő súllyal. :)
Egyébként nagyon motiváló a blogod, köszönet érte. Csak így tovább!

üdvözlet
Gellért