kedd, január 28, 2014

Goerner és hideg

Ma golyós termi edzés. Kerékpárral mentem, az odavezető út 1/3-án még a hó sem volt eltakarítva:
  1. Goerner-lánc: 2x2Gx@16, 2x2Gx@24, 2x2Gx@32, 2x2Gx@36, minden 2 percben kezdtem neki, minden 2G kb. 1 perc meló, így 1 percek maradtak pihenni

  2. Goerner-lánc: 10x1Gx@40, minden 2 percben kezdtem neki, minden 1G kb. fél perc meló, így 1,5 percek maradtak pihenni

  3. Renegát evezés + Padlónyomás: 5x(5-5 + 5-5)x(@40-es golyók), minden 2 percben

  4. Snatch: (3 perc - 3 perc)x@24, egy kézcserével, kb. 60-60 ismétlés
A teremben nagyon hideg van. 10-12 °C-nál nem saccoltam többre. A fali hőmérő nem működik. Vajh' miért is?!
Gázóra nincs (most már tudom az okát), helyette palackokról megy a központi fűtés. De a disznóperzselők is be vannak állítva a terembe, de most azok sem mentek. A radiátorok épp hogy csak langyosak. Fáztam és kellemetlen hideg érzetem volt végig, mert az intenzív edzés és az izomtömegem termeli a hőt, amit verejtékezéssel hűt a szervezet. De mivel hideg van, a verejték is azonnal lehűl, így hideg vizes felsőkben edzettem. Pedig menet közben még pólókat is cseréltem. Panelöcsi vagyok, de ez van. Jöhetne már a nyár.

Az edzés tök jó volt, ahhoz képest, hogy a vasárnapi szánhúzástól olyan izomlázam lett (odatettem ám magam nagyon a gyerekek kedvéért), amit mostanában nem éreztem. Ezért maradtam egy óvatosabb Goerner-láncnál.

Az 5 kör renegát-padlónyomást most simábban leküldtem, mint az elmúlt alkalommal, de nagyon intenzív, hiszen a 2 perces körökből mindössze fél perc marad pihenni.

A szakításokban megszámoltam az első perceket, 19 illetve 20 volt karonként és mivel a tempóm adott, így jó közelítéssel adódik a 3-3 perc alatt a 60-60. Egyébként ez az egy kézcserés dolog lassabb végrehajtást kíván, mint az RKC jellegű szakítás. Ez világosan látszik, hiszen 100 szakítást kézcserékkel 4 perc alatt le lehet tudni, de így szűk 5 perc kell neki, pláne, ha az ember gyereke még tudja, hogy 5 perc után sem kellene még lerakni.

A fogáserőt kihagytam, mert addigra már a váltóruhám is nagyon vizes volt, tuti megfázás lett volna belőle. Remélem így megúszom.

Holnap szerda.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Sanyi!

Beszéltél a másik terem tulajával?

A szavaidból azt veszem ki, neked csak a téli időszakra van szükséged teremre?

Csak azért kérdezem, mert én igazán örülök annak hogy tudok használni nagyobb súlyt is mint ami nekem van..

Használom a 16, 36, persze a legtöbb gyakorlathoz a sajátom..

Érdeklődnék van fejlemény?

Üdv.
Zsolt

Sanyi, a fázós gyerek írta...

Igen, mára leleveleztem. Ez jó szó. :-)
A napokban elköltözöm, csak szerzek egy fuvart.

Eddig tavasztól késő őszig a kertben toltam, télre menekültem csak a lakásba illetve valamelyik konditerembe. De ha ez tetszik, akkor lehet ott maradok nyárra is, mert nyáron meg van légkondi. De ezt még függő.