péntek, január 31, 2014

Költözés és snatch

Ma reggel áthurcolkodtam az RB Fitness terembe. Egy negyedéves bérletet vettem, ez kitart, amíg jó idő lesz. (Remélem májusban melegen süt már a nap) Így havi bontásban mindössze 2000 Ft-tal drágább mint az eddigi helyem, de ezért cserébe:
  • Normális (20-21 °C) hőmérséklet van, azaz az eddigi póló + hosszú ujjú felső + hosszú nadrág + egyszeri váltó ruha (edzés közben kénytelen voltam a felsőket átcserélni, mert egyébként rám fagyott volna az átizzadt cucc) helyett atléta és rövidnadrág
  • Hihetetlenül jó húzódzkodó, többféle fogással és olyan magasan, hogy még nekem is nyújtózkodnom kell, hogy elérjem
  • Disznóperzselők és Siesta palackos kályhák helyett központi fűtés, így van elég oxigén a levegőben és nincs égéstermék
  • Tiszta öltöző, abból nyíló normális fűtött! zuhanyzó
  • Aránylag nagy tornaterem, ahol kényelmesen elférnek a golyóim és én is, miközben az edzők simán tudnak magántanítványokkal foglalkozni -  TRX, gymstick :-)
  • A Debrecen rádió pofázós adása helyett (reggel állandóan hosszabb riportok vannak, én meg ugye pont akkor voltam mindig edzeni) frankó zene
  • Fele olyan távolságra van az otthonomtól, mint a másik terem
Ezek mellett ugyanúgy tudok szabad súlyos gyakorlatokat is végezni (van elég tárcsa és rúd) és ugyanúgy külön termem van, mint eddig. Asszem az eddigiek bőven megérnek +2000 Ft-ot havonta. Meg én is megérdemlem, hiszen edzéseimet komolyan veszem, nem pofázni járok.

Mivel a golyók pakolászása során már amúgy is lefőttem, így tartottam egy rövid edzést is:
  1. Snatch + Húzódzkodás: (20-20)@16, 3x(20-20)@24, 3x(20-20)@32, 3x(10-10)@40, minden sorozat után 5 húzódzkodás, összesen 10 x 5 = 50 húzonc és 340 snatch

  2. Aerobik(@24): 6 perc folyamatos meló, golyóletétel nincs:
      snatch 1 perc - 1 perc
      mp 1 perc - 1 perc
      clean 1 perc - 1 perc

  3. Függeszkedés: 2x(normál)x(1 perc), 2x(törölközős)x(30 mp)
Kellemesen elfáradtam. Igencsak új színt viszek intenzív edzéseimmel az itteni környezetbe, mert mindenki fél szemmel azt leste, hogy mit is csinálok :-).

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: