szerda, január 08, 2014

10 percesek - A1

Az ünnepek után visszacsöppentem a meló közé és ott is ragadtam. Így ma jutottam ki egy kis vegyes edzésre:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Dupla C&P+MP: 10x(a percek elején egy C&P+MP, a többi idő pihi)x(@36-@36)

  3. Húzódzkodás, Tolódzkodás: 5x(páratlan percben 5 húzó, páros percben 5 toló)
  4. Gyúrós rész gépekkel: combfeszítő, állóvádli (3x20 ismétlés, egyenes sorozatok)

  5. Swing: 20x(minden 30 mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x@40, összesen 200 ismétlés

  6. "Világ körül": 2x(1 kör oda + 1 kör vissza)x(2x20kg)
  7. Tárcsás bicepsz: 2x(5-5)x10kg
A swing ma jól megpukkasztott :-)
Felelevenítettem egy régebben sokat használt fogáserős gyakorlatot, a tárcsás bicepszet. Egyelőre csak 10 kg-os tárcsával.

A hétvégén vettem 500 pénzért egy zuhanyfejet, amit most fel is szereltem: „Magad uram, ha szolgád nincs!” Legalább ez a része most már normális. Persze még mindig majdnem bokáig állunk a saját fürdővizünkben. Hurrá.

Meglepve tapasztaltam, hogy a golyóim között megjelent egy vadonatúj, szerintem 360 Gears Full Force típusú @24-es golyó. Készítettem is egy képet, amin jól látható, hogy a golyóim is meglepődve állják körül az új társukat:


Holnap csütörtök.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kettlebell jel kommunikáció. :)
Bajzáth

Sanyi, aki az einstand mestere írta...

De az is lehet, hogy ez a bellek természetes szaporulata, azaz mostantól fogva ez az én golyóm.
Remélem a tulaja nem harcművész...

Névtelen írta...

...remélem nem gond, és a belleid is megbarátkoztak az új golyóval..:)
S.Zsolt

Sanyi, a barátságos gyerek írta...

Természetesen nem gond. Sőt örülök, hogy nem szomorkodik egyedül otthon az új golyód!
Nyugodtan lóbálhatod a 48-at is...