vasárnap, január 12, 2014

Aqua-Palace

Délutáni családi kiruccanás helyi élményfürdőbe. Aránylag sokan voltak, még olyan helyzet is adódott, hogy kicsit várni kellett a csúszdáknál. De azért végigmentünk a teljes repertoáron, én még a hátamat is szétdögönyöztem a legerősebb vízsugárral. Olyan, hogy majdnem átlyukasztja az embert :-)

Réka a nagy csúszdán még úszógumival szokott csúszni. Neki ez biztonságit ad. Ma a szokásos módon felfújtam a gumiját. Gondoltam kissé keményebbre fújom. Nem szétpukkant? Elég rendeset szólt, a körülöttünk lévő vendégek természetesen felfigyeltek a szokatlan durranásra. Biztos elkönyvelték, hogy „Na, az ősember bejött fürdeni!” :-)
Még szerencse, hogy kettőt szoktunk vinni, mert azt meg én használom a sodrófolyóban...

Mostanra a kis családom kidőlt. Meg én is.

Holnap hétfő és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: