kedd, január 14, 2014

Létrák

Ma tudtam sort keríteni egy kis mozgolódásra:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Clean and Press létra: (5-5-5)x@40, 3x10 perc meló

  3. Húzódzkodás: 5x5, minden percben kezdtem neki
  4. Tolódzkodás: 5x5, minden percben kezdtem neki

  5. Farmer: 5x(1 perc séta + 1 perc pihi)x(@40-@40), 18 lécsőfokkal le-fel
  6. Függeszkedés: (normál)x(1 perc), 2x(törölközős)x(30 mp)
A C&P létrák jó kis tüdőszaggatósak. A 4. és 5. fokok perc körüliek, ami azért már lihegtet. Nagyon. A három létrát sikerült 10-10-10 perc alatt végigvinni, ennek örülök. A három 5-5-5 fokos dupla @36-os MP létrákat is ugyanennyi idő alatt tudtam le a múlt héten.
Egy kis saját testsúlyos gyakorlás következett, majd farmer. Ballisztikát már nem akartam, a létrás rész volt egyben a lihegtetős rész is. Az 1 perces farmerekben van egyébként egy 18 lépcsőfokos le-fel menetel is. (A golyós termecském az emeleten van)

Ennyi. Meg 2 liter víz. Meg házi sült kolbász. A hurkát már tegnap megettem :-)

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: