csütörtök, január 16, 2014

10 percesek

A mai mozgolódás:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Váltott kezes nyomás: 5x(minden két percben 3-3)x(@36-@36)

  3. Renegát evezés + Padlónyomás: 4x(minden két és fél percben 5-5 + 5-5)x(@44-es golyók)

  4. Snatch: 10 perc 3 db 10-15 mp-s megállóval, nem számoltam

  5. Wrist Roller: 2x(150 cm befelé majd azonnal 150 cm kifelé tekerve)x@36
Eredetileg a renegát-padlónyomás páros is 5 sorozat lett volna, de fel kellett tolni a szettek idejét 2 és fél percre, mert gyenge vagyok, mint a hajnali harmat. Mentségemre legyen mondva, azért a két gyakorlathoz szükséges idő is elég sok.

A szakításokat nem számoltam: sokkal jobb úgy melózni, hogy nem harcolok a számokkal közben, még a levegővételt is elrontom a nagy számolásban. Amúgy is, én meg a számok...
Összesen 3 megállót iktattam be, amikor magnéziáztam, mert folyt ám rólam a sült kolbászok leve :-)

Edzés végén még tekergettem a lapátnyelet és lehetett hazatolni a piros biciklit. Na jó, azért ráültem.

Holnap péntek.

2 megjegyzés:

Egy ismerős írta...

Még hogy te meg a számok...

Sanyi, az értetlenkedő gyerek írta...

Ezt nem értem. Mi az hogy „te meg a számok...” ?
Egyszerűen csak nem volt kedvem számolni az ismétléseket.