vasárnap, február 02, 2014

Létrák (szimpla)

Az első igazi edzés az új termemben. Hétfőn a szokásos melóhegy, így ma uszoda helyett kicsit golyóztam. Elég sokan voltak, de a tornaterembe csak egy srác jött be zsákolni:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Clean and Press + Húzódzkodás létra: (5-5-5)x@40, 38 perc meló, összesen 45-45 c&p és 45 húzódzkodás

  3. Swing: 10x(minden 30 mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x@48, összesen 100 ismétlés

  4. Wrist Roller: 2x(150 cm befelé majd 150 cm kifelé tekerve)x@36
A C&P létrákat végre sikerült húzódzkodással vegyíteni. A másik teremben nem lehetett normálisan összerakni őket: nagyon messze volt a két munkahely egymástól illetve kritikán aluli volt az ottani húzódzkodó. Továbbra is fenntartom, hogy itt nagyon-nagyon jó a húzódzkodó. Pont megfelelő a rúd vastagsága, háromféle nagyon kényelmes fogást lehet felvenni, ráadásul nagyon magasan is van.
38 perc alatt megvolt a három 5-ös létra húzódzkodással bővítve, ezzel szemben szűk három hete 30 perc alatt tudtam le csak a C&P létrákat. Meg majd kiköptem a tüdőmet.
Ez egyrészt az új hely hatása, másrészt a húzódzkodás nagyon jól kiegészíti a függőleges nyomásokat.

Kicsit lóbáltam még a nagy golyómat, meg tekergettem a lapátnyelet.

Az új helyem:


Edzés után jöhetett a házi sült kolbász és persze a májas hurka. A véres már elfogyott :-)

Holnap hétfő és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: