szerda, február 26, 2014

Gyúrok vazzeg

Késő délelőtt jutottam ki a terembe, a golyókhoz ma alig nyúltam:
  1. Fekvenyomás + Döntött törzsű evezés: felvezetés, majd 3x(5x100kg + 5x130kg), 10x(80kg - kitartásos + 100kg)

  2. Szumó elemelés rúddal: 5x100kg, 5x130kg, 3x5x160kg

  3. Csigás evezés ülve: 2x16x(összes lap)

  4. Bicepsz francia rúddal + Tolódzkodás: 3x(10x40kg + 10), a két gyakorlat helyszíne között farmer (@44-@44) összesen 6 hossz. Folyamatos meló, külön pihenő nincs

  5. Függeszkedés: 5x(törölközős)x(30 mp meló, 30 mp pihi)
Az elemelés továbbra is parkolópályán van (meg marad is), ellenben eveztem csigán két majdnem maximális ismétlést, mert éppen ott nyomult két nagydarab srác: gurtni, öv, csuklószorító és nagy ordítások közepette belehúztak az összes lapba 5-öt. Beszálltam hát hozzájuk: ennyi kellett az egómnak... :-)

A bicepsz-farmer-tolódzkodás-farmer négyesben 10-re emeltem az ismétléseket (a bicepszben ezért kicsit vissza is vettem a súlyt) és a legnagyobb golyópáromat hurcolásztam. Ez így már igenyösen lihegtetősre sikeredett, pláne, hogy külön pihi nincs. Csak úgy mellékesen meg jól lenullázza a karokat.

Edzés végén még csüngtem kicsit, majd fetrengtem a hengeren.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: