kedd, február 18, 2014

Nehéz nap: létrák

Tegnap eltemetett a meló, így ma tudtam golyózni:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Clean and Press + Húzódzkodás(+20kg) létra: (3-3-3)x@44, összesen 18-18 c&p és 18 húzódzkodás -  az utolsó három húzoncnál visszavettem (+15kg)

  3. Duplagolyós(@32) összetett gyakorlat (Héron): 3 kör, minden 4 percben kezdtem neki, a maradék idő pihi, körön belül folyamatos végrehajtás:
      3 fekvőtámasz a golyók fülén
      3-3 renegát evezés
      3 dupla clean
      3 dupla mp
      3 dupla clean
      3-3 renegát evezés
      3 fekvőtámasz a golyók fülén
      1 perc farmer a két golyóval

  4. Hídtartás: 5x(30 mp tartás, 30 mp pihi)
  5. Függeszkedés: 5x(törölközős)x(30 mp meló, 30 mp pihi)
A létrákban most 20 kg-os tárcsát kötöttem magamra, ezzel ment a meló. Az utolsó létra 3. fokában visszavettem 15 kg-os tárcsára, mert már nem bíztam a 3 szép ismétlésben.
A létrák után átmozgattam a verejtékmirigyeket, egyúttal átmostam a bőr pórusait és lehetett zuhanyozni.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: