vasárnap, február 09, 2014

Uszoda

Ma uszoda.
A szokásos déli időpontban mentem, de meglepetésemre 5 pályát lefoglalt egy úszócsapat. A maradék 3 pedig zsúfolt volt. Így letettem az úszásról: nem szeretem, ha közben állandóan azt kell figyelni, hogy kit, hogyan és mikor érek utol, vagy én kinek vagyok az útjában; a fordulóknál tervezni kell, esetleg meg kell állni hogy valakinek előnyt adjak, vagy valakit magam elé engedjek. Ezzel pont a lényeg veszik el, hogy csak a víz van, meg én.
Két kör szauna után aztán elment csapat, illetve az addig úszó vendégek is befejezték, így majdnem üres lett a medence:
  • 2 kör szauna, tenyérdörzsikével
  • 2500 méter úszás: 3x500m gyors feszített tempóval, 500m hát, majd végül 500m kényelmes gyors
  • 1 kör szauna
Az úszáson most variáltam, jól lehajtottam magam az első 1500 méteren :-)

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: