hétfő, december 30, 2013

Létrák - A2

Esti edzés. Fáradt voltam, tegnap este és éjszaka majd szétrobbant a fejem, annyira fájt. Még gyógyszert is vettem be rá. Az éjszakai alvásom is felületes volt, csak forgolódtam hajnalig. Reggelre helyrejöttem, de az idegrendszerem egész nap a padlón. Így kissé óvatosabban dolgoztam:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Dupla MP + Húzódzkodás létra: (3-3-3)x(@40-@40), a húzódzkodás pedig (2-2-2-2)x(+@16)

  3. Swing: 15x(minden 30 mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x@48, összesen 150 ismétlés

  4. Wrist Roller: 2x(150 cm befelé majd 150 cm kifelé tekerve)x@32
  5. Függeszkedés: 3x(törölközős)x(30 mp)
A létrákban visszavettem, a szumót kihagytam. Ellenben 15 sorozat swing volt, olyan „Minden bele!” fajta. Kicsit csesztettem még a fogást a végén és ennyi.

A zuhanyzó minősége visszaesett: eddig volt egy műanyag lap a talpunk alatt, az eltűnt, így most a csupasz kövön állunk. Miközben persze a víz lassan folyik le, abban tapicskolunk a papuccsal. Hurrá. Annyira gáz ez, miközben van egy frankó terem.

Jó sokan is voltak, nagy hangzavar (sokan csak pofázni járnak), amit a gagyi zene meg is tetézett. Becsuktam a kis terem ajtaját, csak húzódzkodni jártam le a tömegbe. Megjelent a kisebbség is: vettek bérletet :-) Bizony, e'mán a vég...

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: