kedd, március 25, 2014

Keddi vegyes

Ma gyúrós nap, de a bemelegítés-felvezetést most egy hosszabb ballisztika alkotta:
  1. Swing - Snatch kupac: minden időre volt, én biza nem számoltam kettőig sem
      Swing@32: 5x(30 mp meló - 30 mp pihi)
      2 perc pihenő
      Snatch@24: 6x(30mp meló - 30 mp pihi)
      2 perc pihenő
      Snatch@32: 6x(30mp meló - 30 mp pihi)

  2. Nyomás ferdepadon kézisúlyzókkal + Döntött törzsű evezés: felvezetés, majd 5x130kg evezés, a nyomásnál próbálgattam a pad dőlésszögét és kerestem a megfelelő terhelést

  3. Bicepsz francia rúddal + Egykezes evezés: 3x(10x45kg + 10x40kg), a két gyakorlat helyszíne között farmer (40kg-40kg), összesen 6 hossz cipelés, majdnem folyamatos meló

  4. Függeszkedés: 5x(törölközős)x(30 mp meló, 30 mp pihi)
Az edzés eleji swing-snatch kupacban kellemesen lefőttem, ami aztán a bicepsz-farmer-evezés kombóban csak fokozódott :-).

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: