szombat, március 29, 2014

Fogáserősség - Szegtörés

A héten láttam egy érdekes videót Zsolti blogján. Szerencse, hogy vannak ráérő emberek, akik feltúrnak ilyeneket. Meg ezeket. :-)
A videón egy hölgy kézimunkázott. Két dolog is megragadta a figyelmemet. Egyrészt egy háromszög alakú kendővel ripsz-ropsz előkészítette a szeghajlítást (én meg aránylag sokat szoktam pepecselni a szeg két végére feltekert zoknival), másrészt nemcsak meghajlította, de el is törte a szeget. A szimpla hajlításhoz képest jóval tovább el lehet szórakozni egyetlen szeggel és persze jóval munkásabb is. Ezért egy szeg sokkal tovább tart, egy doboz meg pláne. Mer' píz, na az nincs, szegek hajlítgatására meg végképp.

Ennek megfelelően a mai menü:
  1. Tépés: Kisebb kiadványok - bemelegítés célzattal
  2. Szegtörés: 2x(6x180)
  3. Gripper: 5x( bal 5xHG250 - jobb 5xCoC2)
  4. Tépés: 2x3db Welness magazin
  5. Szegtörés: 1x(6x180)
Ennyi.
Amúgy a videón a csajnak asszem 3 hajlítás elég volt a töréshez, na nekem 12-15 db kell hozzá. Mondjuk én nem nyomom hozzá a combomhoz (és egyik testrészemhez sem), azaz végig a levegőben dolgozom. Emiatt egyelőre nem is tudom totál visszaegyenesíteni, hogy aztán a másik oldalra meghajlítva gyorsítsam a törést. Csak 100-110 fokig tudom kiegyenesíteni, aztán ismét összenyomom, majd megint vissza. Így bizony jóval tovább tart a törésig eljutni. Legalábbis most első próbálkozásra így sikerült. Hiába na, gyenge vagyok, mint a Quasimodo a hátúszásban.
Az első törések eredményei:


Holnap csütörtök.

2 megjegyzés:

Zsolti írta...

Szia Sanyi!

Reméltem, hogy eljut hozzád, gondoltam, hogy te értékelni fogod. Örülök, hogy visszatért az életedbe ez a jóféle gyakorlás. Örömmel olvasok róla, különösen ilyen részletességgel.

Üdv,

- Zsolti

Névtelen írta...

Hali!

Igen, tetszett is a kis videó. Egyébként te is kipróbálhatod ezt a hajlítgatós-törős mókát, elég olcsó szórakozás - hülye gyerekeknek :-)