kedd, április 08, 2014

Snatch-Húzonc létrák és még több snatch

Ma jócskán teszteltem a tenyerem:
  1. C&P Húzódzkodással: 5x(minden percben 3-3)@24, 5x(3 húzonc percenként),  5x(minden percben 3-3)@32, 5x(3 húzonc percenként), összesen 20 perc felvezetés

  2. Snatch@40 + Húzódzkodás(+15 kg) létra: (3-3-3-3 létra), a snatch triplán, összesen 72-72 snatch és 24 húzódzkodás szűk 30 perc alatt

  3. Snatch@36: 10x(minden percben 10 ismétlés), kényelmes tempó, összesen 100 ismétlés

  4. Szegtörés: 2x(6x180)
  5. Hídtartás: 5x(60 mp tartás, 60 mp pihi), három normál és 1-1 oldalt tartás
A tenyér átment a teszten.
A létrákban a húzódzkodást a szakítással raktam össze. Érdekes párosítás, a szakítások - pláne, hogy háromszoros mennyiségben voltak - jócskán rontották a húzódzkodást, maradtam is a 3-as létráknál.
A levezetés is snatch volt, a @36-os golyóval. Kettétörtem még két szeget, majd fetrengtem a földön: a saját levemben :-)

Ja, amúgy az első súlyos húzódzkodásnál elszakadt az övem az egyik lyukpárnál (ott, ahol mostanság mindig össze szoktam csatolni). Így a többinél igenyösen be kellett húznom a hasam, hogy a maradék lyukpárnál fel tudjam csatolni. Most vagy veszek egy másik övet, vagy leadok 5-6 kg-ot, hogy simán tudjam használni a megrövidült övet. Hát nem 'tom, egy normális új öv 4-5 ezer pénz...

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: