vasárnap, április 13, 2014

Kerti munka és Traktorkerék

A taknyolás nem nagyon akar múlni, ezért úgy döntöttem, hogy elég a benti kuksolásból: lehet hogy a friss levegő és a nap hatásosabb lesz. No meg a fű az nő:
  1. Fűnyírás: 2,5 óra tologatás, mocskosul megnőtt, pedig szinte aszály van
  2. Traktorkerék forgatás: 50 fordítás, minden fél percben kezdtem neki
Majdnem egy évvel ezelőtt forgattam utoljára a saját kerekemet. A Jagabeli kisebb traktorkerék okozta bal bicepsz húzódás után teljesen mellőztem a gyakorlatot, hiszen még a húzódzkodás is necces volt. A keréktől meg egyenesen féltem.
A húzoncokat már régebben újrakezdtem - már súllyal is megy - és ma jött el a napja, hogy felmelegítsem a Sanyi-Kerék barátságot is. Persze óvatosan: minden 30 másodpercben fordítottam egyet a keréken.
A fűnyírással és a bennem mocorgó takonykórral együtt elég is volt ennyi máról.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: