szerda, december 24, 2014

Szerdai közepes

Déli edzés, hogy jobban férjen a kaja:
  • Húzódzkodás @36: 3x1
  • MP @40 + Renegát evezés @40 + Köteles bicepsz @403x(5 + 5-5 + 5)
  • Wrist Roller @40 + Állóvádli 60kg: 3x(befelé-kifelé + 25)
  • Snatch @36: 3x(minden két percben 20-20, a maradék idő pihi), összesen 120 ismétlés 6 perc alatt
  • 2 kör szauna
Ennyi. Az erőrész most csak a húzoncról szólt. Szépen fellépkedtem a mai munkasúlyig (ami a jelenlegi maxom) és ebből húztam 3x1-et. Vajon a három napos evészet után is menne? Nem hiszem...

Ma csak egy triszettet toltam, aztán egy kis fogáserősítés vádlival. Edzés végén szakítás: na itt igencsak kívül kerültem a komfortzónán, csak úgy kapkodtam a levegőt a harmadik sorozat után. Legalább jól átszellőztettem a tüdőmet :-). Két kör szaunával nyugtáztam a mai mozgolódást.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: